سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم، پرسنده را شفا می دهد و فضیلتها را می بخشد . [امام علی علیه السلام]

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست ...


 

سلام دوستای خوبم،از اینکه نوشته های من رو می خونید خیلی خوشحالم ولی اگر یه لطفی بهم کنید و نظرتون رو درباره وبلاگ من بدید خوشحال تر هم میشم.آخه من به نظرات و رانمایی های شما احتیاج دارم و باعث پیشرفتم میشه.دستتون درد نکنه.

 

- امام صادق می فرماید: هر که صد مرتبه بگوید " یا ربِّ صلِّ علی محمَّد و آل محمَّد" حق تعالی صد حاجت او را روا می گرداند.

 

 -امام باقر می فرماید: هر که عصر روز جمعه بگوید:

" اللّهم صلِّ علی محمَّدٍ و آلِِ محمَّدٍ الاَوصیاءِ المَرضیینَ، بِافضَل  صلواتکَ و بارکْ عَلَیهِمْ بافضلِ بَرَکاتِک عَلَیهِ و عَلَیهِمُ السَّلامُ و علی اَرواحِهِمْ و اجسادِهِمْ و رَحمَةُ اللهِ و برکاتُهُ." حق تعالی صد حاجت او را روا می سازد.

 

- بهتر است برای شفای مریض هایی که پزشکان جواب کرده اند و امیدی به درمان نیست ؛ به رسول خدا صلوات زیاد فرستاده شود. بهتر است چنین صلوات فرستاده شود: "اللّهم صلِّ علی محمّدٍ و آل محمَّدٍ کَما بارَکتَ علی اِبراهیمَ"

 

- رسول خدا (ص) می فرماید هر که در صبح 10 مرتبه و در هر شام 10 مرتبه بر من صلوات فرستد ، من او را دریابم در وقتی که محتاج به آن باشد .

 

- ­رسول خدا (ص) می فرماید : هر که بعد از نماز ظهر، صد بار صلوات بفرستد خداوند سه پاداش به او می دهد اول، مدیون نشود و اگر مدیون شود خداوند ادا کند . دوم ایمان او را حفظ کند که این بزرگترین بخشش است و سوم، روز قیامت از نعمتی که به او داده نپرسد.

 

- امام جعفر صادق (ع) فرمود: چون بنده بگوید"اللّهم صلِّ علی محمَّدٍ و آلِهِ و علی اهلِ بَیتِهِ" مستجاب می شود و هر دعایی که بعد از آن بکند نیز مستجاب می گردد.

 

- رسول اکرم (ص) فرمود: نزدیک ترین شخص به من در فردای قیامت کسی است که صلوات بیشتری بر من فرستاده باشد.

 

- رسول خدا(ص) فرمود: هر کس بر من زیاد صلوات فرستد از تلخی مرگ و جان کندن ایمن گردد.

 

- رسول خدا (ص) فرمود : شب گذشته عجیب خوابی دیدم. مردی از امت خودم را دیدم که از صراط می گذشت و هر لحظه می لرزید ، و در هر قدم می لغزید. پس دیدم صلواتی که بر من فرستاده بود، آمد و دست او را گرفت و به سلامت او را از صراط گذراند.

 

- پیغمبر اکرم فرمود: سه کس در روز رستاخیز ، آن روزی که سایه ای جز سایه ی خداوند نخواهد بود در زیر عرش الهی خواهند بود . عرض شد یا رسول الله آنها چه کسانی هستند؟ فرمود: آنکه اندوه غم زده ای از امت مرا بر طرف سازد ، کسی که سنت مرا زنده نماید و آنکه فراوان بر من درود فرستد.

 

- پیغمبر اکرم فرمود: هر کس بر من یک بار صلوات فرستد خدای تعالی در روز قیامت بر بالای سر و جانب راست و چپ و بر بالا و پایین و در همه ی اعضاء و جوارح او نور می دهد.

 

- پیغمبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: بر من بسیار صلوات فرستید ، که در درود فرستادن بر من ، برای درود فرستنده نوری است در قبر و نوری است بر پل صرات و نوری است در بهشت.

 

- رسول اکرم(ص) فرمود: هر که در شب جمعه دو رکعت نماز به جای آورد و در هر رکعت،بعد از حمد ده مرتبه آیت الکرسی و 25 مرتبه " قل هو الله احد" بخواند و بعد از نماز هزار مرتبه بگوید"اللّهم صلِّ عَلَی النَّبِی الاُمّی وَ آلِهِ" حق تعالی شفاعت هزار پیغمبر به او عطا فرماید و ثواب ده حج و ده عمره برای او بنویسد و قصری در بهشت به او عطا فرماید که از بزرگ ترین  شهرهای دنیا وسیع تر باشد.

 

- امام جعفر صادق (ع) فرمود: چون بنده بگوید: "اللّهم صلِّ علی محمَّدٍ و آلِهِ و علی اهلِ بَیتِهِ" مستجاب می شود و هر دعایی که بعد از آن بکند  نیز مستجاب می شود.

 

- برای رفع فراموشی ، امام حسن مجتبی (ع) می فرماید : صلوات بفرستید تا به یادتان آید.

 

 

 



ساقی ::: پنج شنبه 85/3/18::: ساعت 10:1 عصر