سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا ! حقایق را چنانکه هست به مابنمای . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست ...


 

 

 

1.در تمام ماه هزار بار بگوید : اَستغفِرُ اللهَ ذالجَلال و الاکرام مِن جَمیع الذُنوب والآثام.شیخ صدوق روایت کرده : اگر کسی این ذکرا در رجب هزار بار بگوید خداوند متعال می فرماید : اگر گناهان شما را نبخشم پروردگار شما نیستم ... پروردگار شما نیستم ... پروردگار شما نیستم ...

 

2.در تمام ماه سوره توحید را ده هزار بار بخواند.همچنین روایت شده که هزار بار بخواند.کسی که هزار بار آن را بخواند روز قیامت عمل هزار پیامبر و هزار فرشته را می آورد.و هیچ کس نزدیکتر از او به خدا نیست مگر کسی که بیشتر از او آن را خوانده باشد.اگر کسی در رجب صد بار آن را بخواند خداوند در بهشت دوازده کاخ با یاقوت و در برای او ساخته و یک میلیون عمل خوب برای او می نویسد.

 

3.در این ماه هزار بار خدا را تسبیح کند.کسی که چنین عملی را انجام دهد خداوند صد هزار عمل خوب برای او نوشته و صد کاخ در بهشت برای او می سازد.

 

4.در تمام این ماه هزار بار لا اله الا الله بگوید.کسی که در این ماه این عمل را انجام دهد خداوند برای او صد هزار حسنه نوشته و صد شهر برای او در بهشت می سازد.

 

5.در این ماه صد بار بگوید :اَستغفِرُ اللهَ الَّذی لا اِلهَ اِلّا هُوَ وَحدَهُ لا شریکَ لَهُ وَ اَتوبُ اِلیهِ. و اگر بعد از آن صدقه بدهد خداوند او را مورد رحمت قرار داده و گناهان او را می آمرزد.و کسی که چهار صد بار بگوید خداوند پاداش صد شهید را برای او می نویسد.

 

6.در تمام این ماه باپیروی از امام سجاد در سجده خود این ذکر را بگوید:عَظُمَ الذَّنبُ مِن عَبدِکَ فَلیَحسُن العَفوُ مِن عِندِکَ. 



ساقی ::: شنبه 85/5/14::: ساعت 10:24 عصر