سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عزّتی والاتر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست ...


دوستای خوبم لطفا فرستادن صلوات فراموش نشه ، با فرستادن حتی یک صلوات آخرت خود را بیمه کنید آنهایی که به فکر آخرت خودشون هستند حتما این نوشته ها رو بخونند مطمئن باشید پشیمون نمیشید،هیچ وقت فکر نکنید من که این همه گناه کردم فرستادن یه صلوات تاثیری نداره چون نا امید شیطانه واگر بنده ای به طرف خدا بره حتی با یه صلوات خدای مهربون دستش رو می گیره ، شک نکنید و همیشه قبل و بعد از درد و دل با خدا و دعا کردن صلوات بفرستید زیرا که حلال مشکلاته . شما می تونید با نظرات خودتون به ما ثابت کنید که کسی هست که به این حرفها گوش بده .

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد

شرط قبولی دعا

امام علی فرمود:هیچ دعایی به آسمان نمی رسد مگر اینکه دعا کننده بر محمد (ص) و آل او صلوات بفرستد.

رفع موانع قبولی دعا

در روایات است که میان دعا و آسمان ، حجاب و فاصله ای است و آنگاه که ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به میان آید موانع کنار می رود و دعا به اجابت می رسد و بدون صلوات دعا به اجابت نمی رسد .

خشنودی پیامبر از صلواتهای زیاد

شخصی بسیار زاهد و عابد که گوشه گیر بود و در مجالس و محافل حاضر نمی شد ، روزی در مجلس سخنرانی شرکت کرد و موجب تعجب همه شد.علت حضورش را پرسیدند ، گفت : رسول خدا را در خواب دیدم و به من فرمود : برو به مجلس سخنرانی فلان واعظ که زیاد بر من صلوات می فرستد و من از او خشنودم.

سخن بدون ذکر

پیامبر اکرم فرمود : سخنی که بدون ذکر نام خدا و صلوات بر من آغاز شود بی نتیجه می ماند و دور از خیر و برکت می باشد.

صلوات ناقص چرا ؟

پیامبر اسلام فرمود:برمن صلوات ناقص نفرستید،پرسیدند:صلوات ناقص کدام است ؟ رسول خدا فرمود:این که بگویید:" اللهم صل علی محمد "این نوع صلوات را صلوات ناقص گویند.

زمان صلوات

امام جعفر صادق فرمود:در آخر روز پنجشنبه و شب جمعه،جمعی از ملائکه از آسمان فرود می آیند که قلمهایی از طلا و لوح هایی از نقره همراه آنان است و در آخر روز پنجشنبه و شب جمعه و روز جمعه تا وقت غروب چیزی به جز صلوات بر پیغمبر و آل آن حضرت نمی نویسند.

 سنت صلوات در جمعه

امام صادق (ع) فرمود: صلوات بر محمد و آل محمد در روز جمعه هزار بار و در غیر جمعه صد مرتبه سنت است.

بیمه با صلوات

امام صادق (ع) فرمود:هر کس بعد از نماز ظهر روز جمعه سه مرتبه بگوید:" اللهم اجْعل صلواتک و صلواتِ ملائکتک وَ رُسُلک علی محمدٍ و آل محمدٍ " تا جمعه ی دیگر در امان است.  

بیمه شدن از گناه تا یک سال

حضرت صادق (ع) فرمود:هر که در روز جمعه بعد از نماز صبح بگوید:" اللهم اجْعل صَلَواتِکَ وَ صَلَواتِ مَلائِکَتَکَ وَ حَمَلَةِ عَرشِکَ وَ جَمیع خلقِکَ وَ سَمائِکَ وَ ارضِکَ وَ انبیائِکَ وَ رُسُلِکَ علی محمدٍِ وَ آل محمدٍ "تا یک سال هیچ گناهی بر او نوشته نمی شود.

نوشته شده از کتاب:صلوات کلید حل مشکلات از حکیم هندی ، ( انتشارات جمال )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ساقی ::: پنج شنبه 85/3/18::: ساعت 10:27 عصر